torsdag 12 augusti 2010

Var kommer ni ifrån?

Jag har läst om fenomenet på massor av gravidbloggar tidigare och nu upplever jag själv samma sak.
Ju närmre förlossningen man kommer desto fler läsare hittar till bloggen. Hur hittar ni hit? Har gravidbloggar någon typ av förlossningsalarm?
Den senaste veckan har mina unika läsare ungefär fördubblats och antal dagsbesök på sidan har nästan tredubblats.

Nu använder jag mig av Google Analytics vilket innebär att jag inte kan se vem ni är men jag kan se hur ni har hittat hit.
Väldigt många har hittat hit via Facebook så jag antar att ni då är mina vänner på ett eller annat sätt :-)
En hel del har hittat hit via andra bloggar som har länkat till mig.
Förvånansvärt många har hittat hit via bloggadressen direkt.
Ett gäng kommer från familjeliv.se och ett annat via olika sökningar på google.

Ett fåtal har gett sig till känna via kommentarer och jag har hittat ett par nya bloggar att följa. Men resten då? Vem är ni?

Nu ska jag bege mig iväg till BM för mitt sista besök, eller ja det där sista var bara ett önsketänkande. Jag ska iaf träffa min BM för att göra en av mina sista undersökningar.
När jag ändå är i stan ska jag passa på att byta ett par bebisbyxor och shoppa jeans till Leia.
Förmiddagen tänker jag avsluta med en sushilunch hemma i soffan innan det är dags att hämta hem den lilla vilda som idag gör sin nästsista dag på sitt älskade dagis.

4 kommentarer:

  1. Jag läser och började när du började länka från fejjan :)

    Jag vill också kolla det googlegrejjsemojjset, hur gör man??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har följt dig från början typ... Malabuz från Familjeliv :-)

    SvaraRadera
  3. sitter här o glor ibland :) /Jenny - jennsans

    SvaraRadera
  4. Måste bara säga att din blogg blivit grymt bra, Lotta. Du skriver mycket underhållande. Hoppas verkligen du fortsätter när MakkaPakka kikat ut
    Hoppas allt bra?
    Kram

    SvaraRadera