lördag 14 augusti 2010

Inget internet

Jag har massor av kommentarer som jag har tänkt svara på men vårt internet här hemma ligger nere (och jag orkar inte ta tag i det) och att svara via telefonen är lite jobbigt när det är mycket som ska skrivas.

Dessutom ska jag uppdatera gissningslistan med lite fler gissningar. Någon mer som har något att tillägga här?

Nu är iaf lillplutten lämnad hos farmor och jag ska vila en stund innan det är dags att svira om inför bröllopsfesten ikväll.
Tyvärr känner jag inte alls för att gå utanför dörren idag.
Bröllopsfesten i sig ser jag fram emot, jag önskar bara att den inte var idag då jag känner mig lite hängig och osocial.

Men men, lite vila och en dusch så är jag nog back in business igen....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar