lördag 14 augusti 2010

Överdriv gärna

Jag är nyss hemkommen från en trevlig bröllopsfest.
För någon timme sedan kom jag på att jag inte har känt någon direkt aktivitet i magen idag vilket är väldigt ovanligt när det gäller denna ständigt buffrande bebis.

Jag drack sött, kallt, kolsyra, ställde mig framför en högtalare med mycket bas, gick en sväng, satte mig ner, men nej det hände inte så mycket.

Tänkte att jag skulle ringa förlossningen nu när jag kom hem för att höra om jag borde komma in på kontroll.

Nu när jag väl är hemma har Makkapakka dock satt igång ordentligt och snart ordagrant brutit sig ut från alla möjliga håll.

Denna unge verkar inte ha någon koll alls på vad lagom är utan kör på allt eller inget...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar