tisdag 17 augusti 2010

Fet!

Jag åkte inom min BM tidigare idag för att kolla så att det inte var ett hög blodtryck som gjorde att jag gått upp så mycket denna veckan.
När jag väntade Leia gick jag nämligen upp 2-3kg/vecka på slutet när mitt blodtryck var som högst och jag samlade massor av vätska.

Besöket hos BM gick kanon! Alla värden och prover var kanon och Makkapakka mår toppen, ligger långt ner och är startklar.
Givetvis skönt att blodtrycket var bra MEN betyder dessa 2.5kg att jag har gått upp detta i fett??? Eller ännu värre, är det Makkapakka som har lagt på sig 2.5kg denna veckan?
Gaaaaaaaah!!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ett kg fett är sju tusen kalorier. Det har du INTE ätit X2,5 utöver de tvåtusen du ska äta varje dag, jag lovar! :-D

    SvaraRadera