söndag 1 augusti 2010

Lördagens "bra"

*Vi var nere på festivalen med Leia tillsammans med mormor.
Dagens stora höjdpunkt var att hon skulle få se Drill & Drull igen


men det blev även ponnyridning, karusellåkning, träff med gullemormor och gullemorfar, popcorn, lek med kompisen Svea, våffla, indianer, lite dans och andra festivalstrevligheter.








*Leia sov hos farmor fredag till lördag så vi fick lång skön sovmorgon. Varje gång man får sova ut nu uppskattas som om det verkligen vore den sista på många år, man vet liksom aldrig!

*Spjälsängen vi hade ute på blocket hämtades och betalades utan prutning! We like!

*Min kväll avslutades mycket trevligt med att jag mötte upp ett möhippegäng och käkade middag. Jag vågade inte hänga med till Malmö hela dagen med min sprängfulla mage men fick iaf vara med en stund på kvällen.
Nu hoppas jag att de får ett superfint bröllop nästa helg!!

*Bäst denna lördag var annars, precis som alla andra dagar, Leia som är något av det sötaste som finns i sina jeans med grunge-häng, halvslitna surfarfrilla, tonårsattityd men samtidigt supersociala och hjälpsamma personlighet. Snart storasyster dessutom.

Lördagens anus är jag fortfarande inte riktigt redo att få ner i ord!


* - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar