fredag 6 augusti 2010

Mat mat mat

Oj så hungrig jag har varit de senaste dagarna!
Från att knappt ha ätit något mer än frukost och middag under hela graviditeten så bli jag nu hungrig bara några få timmar efter jag har ätit plus att jag kan äta mycket större portioner än tidigare.

Det måste väl vara ett tecken på att det är näääära nu, eller?

Nu har jag precis tryckt i mig två stora grova bullar och funderar redan på lunchen och framför allt på glassen som jag köpt till kvällens friidrott-tv!

Nej i med en maskin tvätt nu sen blir det ryggläge en stund...

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Bullar, jag vill oxå ha bullar! Nybakta med kall mjölk till mmmmmmmmmmmm ;O)

    SvaraRadera
  2. Hihi, mat är ju faktiskt en av livets stora passioner tycker jag:) Hoppas allt kommer gå bra med födseln!

    SvaraRadera
  3. Haha kanske men nu förstår du kanske hur jag alltid har de!!!!

    SvaraRadera