fredag 27 augusti 2010

Återkommer

Det är lite smådött här nu känner jag.
Jag borde ha massor att skriva och mängder av bilder att visa men just nu finns inte så mycket lust faktiskt.

Vi kom iaf äntligen hem igår!
Tyvärr drog jag samtidigt på mig något jag skulle gissa är mjölkstockning så jag mådde inte alls bra. Direkt vi kom innanför dörren satte jag mig i soffan under ett duntäcke och bara frös och mådde skit. Där satt jag sedan tills Riad och Leia kom hem med kvällsfika.
Kvällen fortsatte med värmekuddar på brösten och ett förbannat pumpande så idag mår jag faktiskt betydligt bättre.

Dessutom så somnade Malcolm (till slut efter kämpande av Riad!) strax efter kl2 och sov gott till 7.15, välbehövligt kan jag säga!

Som jag skrivit tidigare så var det en väldigt komplicerad operation jag behövde gå igenom och nu vet vi lite mer efter samtal med läkaren.
Det är en hel del att smälta och ta in nu när livet redan är i kaos så detta får jag försöka ta tag i när energin är tillbaka.

Frukosten kallar...


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Usch blir ledsen när jag läsar allt som hänt er. Ta hand om varandra så gott de går!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du mår bättre snart o kan njuta till fullo av er lilla familj!
    Tänker på er!
    Kram Fine

    SvaraRadera
  3. Usch ja, hoppas snart att du mår bättre, och du...jag är hemma och hjälper dig gärna jag har ju fått något så när styr på min lille kille...bara att säga till så kommer jag!!

    Kram till er /Malin

    SvaraRadera