torsdag 8 april 2010

Påskbomb full med bilder!

Så nu äntligen är jag tillbaka efter lite påskledighet. Jag behövde visst ett par dagar extra vila för att hämta mig efter all mat och sociala aktiviteter.

Här kommer delar av påsken i bilder!

Koncentrerad tjej

Lika koncentrerad pappa...

Ägg målade av Leia och mamma...

Glad tjej som älskar att pyssla

På långfredagen var det dags för påskmiddag hos kusin Ella m familj.


De två kusinerna börjar bli riktigt lika, kolla in ögonfärgen!


Två busiga tjejer...


Kärlek mellan dessa underbara tjejer...


Vissa sover sig igenom vad som helst...


Leia, morfar och pappa hämtar sig efter flytten och väntar på påskmiddagen.


Leia planterar fina vårblommor...


Nu är våren här i vår lilla trädgård.


Leia köpte en sparkcykel för sina "påskäggs-pengar"

2 kommentarer:

  1. Finafina Leia! Inga magbilder?

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Hej, hej!
    Vill bara tipsa dig om en tävling på min blogg. Jag lottar ut en personlig body/t-shirt till din plutt :) Du kan välja om du vill designa den med text eller bild :) Det vill du inte missa, va? Kika in vettja!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera