lördag 24 april 2010

Fyyyy...

Idag var det dags för veckans vägning och den var inte alls rolig!
Visserligen var jag inställd på +1kg efter allt ätande på semestern denna veckan.
Vågen (Wii fit) stannade på 0,9 så jag klarade mig under kilot men är inte alls glad, blääääää!

Nu har jag gått upp totalt 4,9kg och det är dags att dra åt handbromsen ordentligt eftersom jag redan har börjat samla vätska.
När jag samlade som mest vätska med Leia gick jag upp 2-3kg/vecka och slutade på hemska +25kg. Det FÅR bara inte hända denna gången!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Då ligger vi på samma nivå Lotta... jag hade också bara gått upp 3-4 kg till v 20 sen började vattnet komma.. blev nästan 1kg/vecka. Peppar peppar tror jag det lugnat sig lite. vill inte sluta som sist med + 28 kg. men det finns inte så mkt man kan göra. så länge man inte vräker i sig onyttigheter så känns det inte för samvetet på samma vis. till vintern är det VV som gäller så du o jag kommer va sååå fina till nästa sommar ;)
    lycka till!! kram

    SvaraRadera
  2. Du fick en utmärkelse på min blogg :)

    SvaraRadera
  3. Men Lotta, allt vatten går du ju ner igen med en gång efter förlossningen! Jag försöker se det positiva med det - vågen kommer visa stor skillnad från före fl och en vecka efter, mer än om det bara vore fett jag gick upp. ;-) Kramar

    SvaraRadera