tisdag 13 april 2010

Efterlängtade

Idag hade vi ett mycket efterlängtat besök av finaste tjejerna Altea och Åsa. Vi har varit pinsamt dåliga på att träffas senaste året plus att en del barnsjukdomar kommit imellan.

Men idag var det äntligen dags och Leia har ett speciellt öga för den där Altea.

Åsa var snäll och hade med en liten present till mig...





...och jag som skulle sluta med godis!
Jag försökte kasta det när gästerna gått utanför dörren men MakkaPakka protesterade högljutt. Givetvis gör jag allt för mina barn så ett gäng bitar slank ner och resten väntar på oss.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas de smaka de behöver du/ni!!! Så kul o äntligen träffa er. Leia va så duktig o tog hand om Altea! Kommer bli en bra stora syster. Krma på er

    SvaraRadera