onsdag 14 april 2010

Inget bröllop...

Med tanke på bl.a denna artikel http://www.aftonbladet.se/brollopet/article6949637.ab om kärlekskrisen i kungahuset så kanske det är dags även för mig att tala ut...

De senaste dagarna har mina grannar kunnat se mig komma hem till vårt radhus ensam.
Riad är enligt säkra källor i Stockholm och får stöd av sina vänner medans jag ensam roar mig i vår gemensamma trädgård tillsammans med Leia, min bästa vän.
För ett antal veckor sedan kunde man dessutom se Riad på krogen festandes med ett par vänner medans jag satt ensam hemma och tröståt mängder av godis.
Jag förstår att folk har undrat den senaste tiden för visst är det tydligt att vi har ett osunt förhållade.

Härmed berkräftar jag att vi alltså INTE kommer hålla något bröllop iår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar