fredag 30 april 2010

Misslyckad sovmorgon.

Idag hade jag satt Väckarklockan på 11 och kunde alltså sova hur länge som helst, nästan.
Typiskt nog vaknade jag kl7.15 och kunde inte riktigt somna igen.

Jag ligger dock fortfarande kvar i sängen och läser bloggar nen MakkaPakka tänker inte låta mig somna om verkar det som!

Precis när jag hade bestämt mig för att gå upp och ta en promenad till affären så börjar regnet slå på både tak och rutor. Så nu får jag rota fram nått gammalt bröd ur frysen istället tyvärr.

Innan jag hämtar hem lillfisen från dagis ska jag ner till stan och köpa en ny bh. Detta blir tredje försöker på lika många dagar. Men det är ju så sjukt jobbigt att ta av och på kläder hela tiden så när BHn inte passar på första försöket så orkar jag inte klä på mig och springa och hämta nya osv...

Nej frukostdax NU...!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag tar med mig typ hundra till provrummet och sedan får de ett försök var. Passar ingen så går jag. Finns ju inget tråkigare att köpa en bh:ar! Kramar

    SvaraRadera