måndag 19 april 2010

Lunch och shopping

Jag hade hört rykte om att HM har stor rea på sina mammajeans och att flera av jeansen som normalt kostar 500:- nu såldes för billiga 200:-. Tyvärr hittade jag inte ett enda par som satt bra, så jag får gå i mina vanliga jeans ett tag till och invänta sommaren.

Det blev dock shoppat en ny randig t-shirt, en maggördel för endast 25:-, solglasögon och skor.








(varför variera sig liksom, haha)

Leia ville så gärna äta sushi till lunch så det fick bli blandbuffe på Asian Garden, så blev alla nöja och glada...


Nu packas det sista innan vi håller kväll och inväntar morgondagens avfärd mot Danmark.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Men hallåååå..
    Har jag missat att ni e gravida igen ?!?!?!?!
    Hmm...
    Jag e dåligt uppdaterad..*hihi*
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Å så fiiin magen är!
    /Emma

    SvaraRadera
  3. Vilken stor fin mage du har!!!!

    SvaraRadera