måndag 5 juli 2010

Skönare idag!

Efter gårdagens vädergnäll måste jag säga att det var mycket skönare idag. Fortfarande varmt och gott men lite svalka i vinden, gött!
Dessutom spenderade vi ca 2timmar på stranden så där var det lite extra svalt och skönt.
Jag och Leia tog t.o.m ett liiiitet dopp i det blå.


Leia somnade i bilen på väg hem så då passade vi på att käka lunch hos favorit thaien, phuun Thai.
Det blev även en liten promenad i stan och besök i leksaksaffären där Leia valde ut sin födelsedagspresent. Jag är nöjd med hennes val, Riad inte alls lika nöjd, mohahaha!

Efter en sen middag på altanen lekte Leia lite i sin nyfyllda sandlåda innan sängen kallade


Nu sitter di två vuxna och spelar Super Mario, men jag hör att sängen börjar kalla även på mig...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar