söndag 25 juli 2010

Så trött så trött

Ett kalas, två maskiner tvätt, en snabb kvällshandling på City Gross, lite enkel mat till dottern.
Tja det är ungefär så mycket den här mamman orkar med just nu innan hon säckar ihop totalt i soffan.
Låt denna lilla unge komma ut snart så att man kan få lite energi tillbaka, pleaseeeeeee!

I slutet av graviditeten med Leia var jag en riktig piggelin och sprang runder både här och där. Heldagspromenad i köpenhamn en vecka innan bf var nog dock på gränsen till vad min kropp tyckte var okej den gången ;-)
Men då var jag visserligen sjukskriven ett tag på slutet och mer eller mindre beordrad sängläge pga hög blodtryck (vilket jag uppenbarligen inte alltid följde eftersom jag sprang som en galning i grannlandet) plus att jag inte hade en energisk 3-åring som inte gillar att mamma sitter still mer än max 2minuter.

Nu är jag mest bara trött trött trött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar