söndag 23 maj 2010

Vi behöver lite hjälp...



Jag vet att vi inte har en chans mot alla storbloggare med tusentals besökare om dagen, men jag måste chansa eftersom jag vet att Leia hade tyckt att det vore kul med en finalplats.

Leia är med och tävlar om en fotografering till ViFöräldrars omslag. Snälla snälla hjälp henne att vinna detta äventyr genom att rösta (endast två klick bort och ingen registrering krävs!).
Om hon vinner får hon åka till Stockholm och bli fotograferad plus att hon vinner ett presentkort som hon kan handla tills sig själv för.

Jag vill ge henne chansen att få åka iväg på detta och få full uppmärksamhet innan "MakkaPakka" kommer och tar plats :-)

Klicka på bilden för att rösta!!!

5 kommentarer:

  1. Olivera Radojevic23 maj 2010 kl. 21:32

    Såja, då har jag röstat! :) <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Man kan bara rösta en gång eller??
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Åsa: ja bara en gång tyvärr. Men man kan rösta från jobb/skola/telefon också :-D

    SvaraRadera