tisdag 4 maj 2010

Fyyy...

Jag dog nästan inatt. Alltså på riktigt, nästan!

Ni vet hur underbart det är att vara snortrött och nästan radiostyrd gå upp till sovrummet och krypa ner i en varm och skön säng.
Så var det för mig inatt, ja förutom att vi hade glömt att vi hängt ut alla sängkläder på luftning 14timmar tidigare.

Fattar ni hur kalla våra täcken var och hur nerkyld min kropp blev, brrrrrrrr.
Typ NU känner jag att jag börjar tina så smått och även MakkaPakka börjar vakna till liv efter att ha suttit fastfrusen i sin lilla jacuzzi.

Breakfast time...


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Haha vad sött beskrivet :)

    SvaraRadera
  2. haha =)

    men du.. .hur gör jag för att de INTE ska bygga bo då??? jag blev ju typ livrädd för de där fåglarna. De var ju inte små direkt!

    SvaraRadera
  3. Åh stackare...fy vad kallt...

    SvaraRadera