fredag 7 maj 2010

Mmmmm...Marabou!






Igår hade vi äntligen provsmakning av nya Marabou Polka, som jag har väntat!
Den var väl ingen direkt sensation som smakade just polka. Det smakade som i princip vilket choklad som helst som innehåller små hårda mintbitar.

Jag kommer absolut att köpa detta choklad igen eftersom det är precis min smak. Men något nytt, nja det var tyvärr inte.

Vi testade föresten det nya passion/chili för någon vecka sedan och det var blääää! Min kära sambo gillade det men så är han också arab och född med ett genetiskt och onaturligt sötsliskigt behov ;-)

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. haha, jag arbetar med en majoritet av libaneser, och mtp mängderna av sötsliskiga GODsaker som det bjuds på, var varannan dag så undrar jag varför ingen av dem ser ut som någon från supersize me- landet?? Eftersom jag själv går upp i vikt bara någon tänker på att ställa fram brickan med baklava.
    Måste nog forska i det där..

    SvaraRadera