måndag 3 maj 2010

Tystnad...

Hmmmm, märker ni vilka dagar min kära sambo är hemma?
Om inte kan jag avslöja att det är dessa dagar då det är knäpptyst här. Jag är nämligen väldigt hårt hållen, eller iaf borthållen från datorn när han är hemma ;-) Men nu är han fast i sitt jäkla Fifa-spel så då passar man på ja.

Idag har det mest varit tråkig städning här hemma. Det är numera något som vi måste sköta tillsammans eftersom min förbannade kropp håller på att lägga av helt.
Efter några timmar lyckades jag dock lura ner resten av familjen till stan där vi shoppade söta skor till MakkaPakka och käkade god sushilunch.

Kvällen ägnade Leia givetvis framför Bullerbyn medans jag letade bröllopsklänning på nätet. Icke lätt för en valros att bli bröllopsfin kan jag meddela! *suck*

3 kommentarer:

  1. Stackars dig då. Vill du så kan vi ta lilla Leia redan på Fredag... Puss

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Hon jag pratade med sa att beslutet tagits i höstas i samband med det och att det sedan bara fåt ligga io0m att de renoverar också.

    Men vfn. Är det ingen på hela vintern/våren som velat dit o titta? tycker det låter lustigt. ska höra med BM idag faktiskt

    SvaraRadera
  3. Ska ni gifta er? Grattis i såfall...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera