lördag 1 maj 2010

Ponnyridning


Det blev till slut en vända till Sundspärlan för att titta på Cillah och Totte.
När vi kom dit så var ponnyridning det första vi möttes av så Leia fick rida för första gången i sitt liv...











Det var lite roligt men mest läskigt sa hon.

När vi skulle hem så skrek min kropp efter att få åka buss istället för att gå. Så vi promenerade en bra bit till närmsta busshållsplats för att då få veta att alla bussar är tillfälligt inställda eftersom halva stan är avstängd pga nazister och vänsterextremister.

Leia hade nu somnat i vagnen så jag bestämde mig för att sätta mig på närmsta bänk och vänta på nästa buss som skulle gå 35minuter senare.

Nu är vi äntligen hemma igen och soffan lär bli min bästis ikväll för aj aj AJ så ont mina fogar gör nu!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. LÄt som att Leia fick en mysig dag... Men synd om hennes mamma som får så ont av att gå... Kram

    SvaraRadera