söndag 9 maj 2010

Babyshower

Dagen började ganska tidigt med att klockan ringde och ville få upp mig ur sängen.
Kroppen ville inte riktigt hänga med men jag hade inget annat val än att rulla av sängen och på något mindre graciöst sätt ta mig ner för trappan.
Sen var det dags att fixa färdigt cupcakes och blöjtårta innan det var dags för brunch och babyshower i Glumslöv. (OBS! Inte min Babyshower!!)























Efter den lyckade Babyshowern hämtade jag hem lilla Leia-fis som varit hos mormor & morfar i helgen.

Dagen avslutades med kalas hos "faster" Ulle.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Trodde nästan jag missat din babyshower..

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint:D

    Nej det är det verkligen inte. Och det känns skönt att få höra att det är "ok" att man inte tycker det heller.

    Jags ka ju till psykologen imorgon. får se vad hon säger.

    SvaraRadera