onsdag 12 maj 2010

Vad göra?




Så här grått och trist väder har vi utanför våra fönster, och väldigt dålig timing är det att dagis är stängt just idag.

Jag funderar på vad jag och den lilla trotsiga tjejen ska hitta på för att stimulera oss istället för att slåss.

Att gå ut är inget alternativ för jag avskyr när det regnar så här ihållande.

Funderade ett tag på väla men jag får väl hålla lite i pengarna kanske.

Tropicariet känns ganska gjort för en tid framöver.

Busfabriken är icke lämpligt att åka till ensam med Leia eftersom jag är typ orörlig.

Just nu lutar det nog åt en tur till biblioteket. Det känns lugnt och stilla men ändå stimulerande för oss båda.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Gulle-mormor,Gulle-morfar12 maj 2010 kl. 11:56

    Jag hoppas att ni får en fin dag trots det dåliga vädret, och att Leia inte busar allt för mycket.
    Grattis på Lotta,Charlotta-dagen
    Hälsningar från Gulle-mormor & gulle-morfar

    SvaraRadera