torsdag 6 maj 2010

Gnäll...

Va faaaaan!!! Nu har jag TRE gånger försökt skriva ett halvtrevligt inlägg om att Leia är frisk och pigg igen men att jag mår skit. TRE gånger har meddelandet ofrivilligt raderats och jag har inte längre energi att skriva trevligt.

Jag mår skit, jag har ont i magen och mår illa, jag vill bara sova, MakkaPakka bökar i magen och får mig att nästan spy, Leia har massor av överskottsenergi som hon tydligen måste få ut genom att slå mig, jag har tung huvudvärk, Leia förvärrar min huvudvärk genom att dra i mitt hår, jag bli arg, Leia skrattar, jag blir ännu mer arg och ledsen, Leia skrattar ännu mer...och klockan är inte ens 10...

Någon som vill byta dag med mig??

4 kommentarer:

  1. Gnäll så mycket du vill. Det får man göra när man är gravid!

    SvaraRadera
  2. Fy på dig Leia, du ska vara snäll mot mamma. Tur att du får vila upp dig ett tag i helgen... Jag slutar kl 5 i morgon... Pussar & kramar till dig

    SvaraRadera
  3. jajust det. det stämmer. Mjölk försöker jag undvika men hade glömt bort det där med apelsinjuice;) Tack.

    Usch. men man får faktiskt må och känna så nu. :P

    SvaraRadera