söndag 7 mars 2010

Buzzador söker folk

Jag har tidigare skrivit om att jag är en Buzzador som får erbjudande om tjänster och produkter som jag tillsammans med familj och vänner ska prova och tycka till om.

Just nu söker Buzzador fler medlemmar som är gravida eller har barn mellan 0-3år. Under detta året kommer det nämligen en hel del kampanjer med produkter för barn.

Man får som medlem erbjudande om olika kampanjer beroende på vad du har fyllt i för uppgifter om dig själv. Givetvis är man aldrig tvingad att tacka ja till de olika kampanjerna utan kan välja de man tycker verkar intresant.

Anmäl er nu via länken nedan och håll tummarna för att just du blir en av de utvalda...

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är lottaplott):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lottaplott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar