fredag 19 mars 2010

Inte alltid som man tänkt sig...

Leia skulle sova hos farmor inatt och jag såg verkligen fram emot en ordentlig sovmorgon idag. Dessa planer grusades ordentligt när hantverkarna informerade mig om att de skulle komma kl7 även idag. Vi går inte ens upp kl7 i vanliga fall och nu skulle jag behöva göra det på min SOVMORGON!

Dessutom hade jag planerat att jag skulle fixa lite med mina bilder igår kväll men så ringer farmor och meddelar att hon är sjuk och har feber men att Leia gärna får komma iaf. Nej tack, vi har klarat oss från sjukdomar hela hösten/vintern så vi behöver inte utmana ödet.

Nu var både min kväll och min morgon försvunnen *suck*

Fördelen är att vi nu bestämt att Leia sover hos farmor nästa torsdag istället och då jävlar kommer jag inte att släppa in en endaste människa i det här hemmet innan kl12!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar