onsdag 10 mars 2010

Lite välashopping

När jag hämtade Leia på dagis idag var jag inte alls sugen på att åka hem. Jag frågade Leia om hon var sugen på att åka till väla och det var hon, OM hon fick titta på leksakerna och djuren.

Vi började med leksakerna där vi gick läääänge och kollade noga på ALLA saker flera gånger om.
Sedan var det min tur att välja affär så vi gick in på Indiska en sväng. Här sprang Leia genom hela butiken och tyckte sen att vi var färdiga.

Det bästa med väla, förutom leksakerna och djuren, är just nu tydligen de små toaletterna som Leias bara måste besöka minst en gång var 10:e minut...


Efter typ 3:e toalettbesöket lyckades jag smita in på Lindex där Leiisen fick shoppa lite nya trosor eftersom hon är en så duktig, nästintill blöjfri, tjej.


Efter detta lyckades jag otroligt nog slita åt mig en fin sommartunika från H&M innan det var dags för nästa toalettbesök.
Tunikan får jag prova imorgon och hoppas på att den passar.

Måste också visa mitt underbara hjärta som jag köpte på Fastbergs blommor i måndags...


Jag älskar mitt hjärta som ligger så fint på mitt skrivbord.

Nu blir det sängen och en av favoritserierna just nu, Vampire Diaries...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: