tisdag 9 mars 2010

Önskelista

Jag fyller snart år, eller ja om 1½ månad ungefär.
Varje år i typ hela mitt liv har jag fått frågan vad jag önskar mig och aldrig aldrig kan jag aldrig komma på alla de saker jag har suktat efter i affärerna.
Men nu har det blivit ändring på detta och jag har lyckats göra en önskelista.
Allt detta är saker som gärna får flytta hem till mig, men givetvis är personliga överraskningspresenter MINST lika kul att få ;-)

Önskelista
* Klotgrill (Märke & modell spellar ingen roll bara det är en kolgrill och har lock)
* Vas med rosor på (Ica Maxi)
* Kaffekopp på fat med rosor på. Där är några lökar planterade i... (Fastbergs blomstergård)
* Krukor med rosor på (Fastbergs blomstergård)
* Rosa tuplanvas (Åhlens)
* Tårtfat Rosa (två våningar, rosa med vita prickar) (Åhlens)
* Muffinsformar, rosa med vita pricka (Åhlens)
* Tilda-burkar 3-pack "Flowergarden" (Panduro)
* Tilda-burkar 3-pack "Springtime" (Panduro)
* Tilda-burkar 3-pack rosor/prickar (Panduro)
* Fint durkslag med blommor på (Indiska)
* Rosa skärbräda (Lagerhaus)
* Rosa tårtfat (Lagerhaus)

* Presentkort: Lagerhaus, Kök & Form, Indiska, H&M, Åhlens, Lindex, Bolagret, Gina Tricot, Panduro, MQ eller något annat
ställe där jag kan handla roligheter till hemmet eller nya tjockiskläder till våren ;-)













3 kommentarer:

  1. härlig önskelista =) kan tänka mig allt det där jag med =) tack för hjälpen med Blogpress, nu kan jag blogga från telefonen =)

    SvaraRadera
  2. Mycket fint önskar du dig! :-)

    SvaraRadera
  3. Det var måååånga rosa saker det, rosa är en fin färg :)

    kram

    SvaraRadera