söndag 14 mars 2010

Gåvor

Igår var en intensiv men rolig och trevlig dag.

Kl11 skulle vi vara på dop i Glumslöv så förberedelserna började så fort vi klev ur sängen. Att få Leia att duscha, tvätta håret, klä sig, inte smutsa ner sig på väg till bilen osv, tar tid. Men vi lyckades, denna gången.

Det var dags för lilla Agnes att döpas och det var ett fint klassiskt dop. Huvudpersonen var snäll och lugn hela dagen och såååå söt!
Dessutom fick JAG en liten uppskattad present för att jag lånat ut mina Cupcake-böcker De supersöta muffinsformarna som finns med på min önskelista.Tack snälla!


Leia var snäll och duktig hela dagen men det var tydligen jobbigt att uppföra sig för så fort hon kom in i bilen somnade hon stenhårt och sov i 2timmar.

Precis när jag fått liv i henne och fixat till oss inför kvällens grillkväll hos Louise och Daniel så ringde Sophie och Henrik och behövde skjuts till sjukhuset med lille magsjuka Tristan. Riad körde dom medans jag försökte roa Leia som inte var alls glad över att först väckas och sedan behöva vänta.

Till slut kom vi iaf iväg och det blev mumsig grillad mat och trevligt sällskap.
Även här fick jag en liten gåva, surdegen Herman som nu ska matas och skötas om innan en del av degen blir en supergod kaka och resten får flytta hem till nya ägare...

Tack alla inblandade för en trevlig dag/kväll

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar