torsdag 25 mars 2010

Vilodygnet

Imorse lämnade jag Leia på dagis som vanligt men jag ska inte hämta henne förän imorgon!
Hon ska sova hos farmor inatt och farmor hämtar henne i eftermiddag och lämnar henne imorgon bittig.
Detta innebär att jag kan vila, på riktigt! I vanliga fall hinner jag bli trött precis lagom tills det är dags för mig köra och hämta hem lilla hjärtat, sen är jag trött resten av dagen.

Jag hade även tänkt att jag skulle ta en riktigt lång promenad i den underbara varma vårsolen men jag vet inte om jag vågar utmana fogarna när vi ska på bio ikväll. Inte alls roligt att sitta still i flera timmar när höfterna strejkar.
Så promenaden får nog vänta till imorgon förmiddag innan jag hämtar hem Leia igen.

Idag ska jag nog bara tvätta lite och sen bara ligga på soffan och zappa eller titta på någon gammal klassiker som jag kan somna till.

2 kommentarer:

  1. Låter underbart, passa på och njuut!

    SvaraRadera
  2. Vilken lyx-dag! ( Läste sushi-tokig och lost-galen och tänkte att det här en tjej i min smak :-)! ) Hoppas du återfår lite krafter nu då detta dygn!

    SvaraRadera