onsdag 10 februari 2010

Film...




Jag har i något år varit medlem hos Buzzador.
Där får man chans att testa olika produkter eller tjänster och dela med sig av dessa till familj och vänner innan man lämnar in en rapport om vad man själv och vännerna tyckte om produkten/tjänsten.
Bl.a har jag fått hem prover på Te, smör, colour catcher samt testat tjänster från Eniro och Storytel.
Många har även fått hem olika typer av barnmat, nya godissorter, ostar, hudvård m.m

Denna gången var det ett erbjudande om att få prova på Lovefilm gratis i en månad.
Jag kommer under denna månad att få 4 filmer hemskickat till mig. Tja precis som att hyra film men man slipper gå ut i snöstorm och det finns inga förseningsavgifter eftersom man har filmen så länge man behöver.
Så nu har jag varit inne och registrerat mig och lagt in en filmlista med filmer vi kan tänka oss att se.

Denna tjänst kan jag absolut tänka mig att fortsätta med även när provmånaden är slut om jag känner att allt fungerar bra.
Speciellt bra kan det nog vara när MakkaPakka kommer och jag eventuellt har många vakna nätter framför mig! Alla småbarnsföräldrar vet väl vilket fantastiskt tv-utbud vi har på nätterna, NOT!

VILL DU OCKSÅ BLI EN BUZZADOR????
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är lottaplott):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lottaplott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar