onsdag 7 oktober 2009

Nya favoriter...

Igår fick middagen bli lite hopplock av vad som fanns hemma och vi hittade två nya favoriter, nämligen de här två...



Grönsakerna hade vi i pitabröd och Creme Fraichen (smakar underbart mycket saffran) värmde vi lite och hade som sås. Dessutom hade vi i supergoda ungerska korvar som mamma och pappa hade köpt till mig i helgen. Dom hade även köpt rökt fläskfilé som är något av det godaste jag vet, mmmm.

Idag har jag sökt 14 nya jobb och det ska bli myyycket spännande att se hur många som ens hör av sig. Jaja, nu har jag iaf skickat seriösa ansökningar så jag har gjort vad jag kan för denna gången.

Nej nu ska jag få i Leia Tavegyl och bädda ner henne i sängen...

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittar något snart. Tråkigt att bara gå hemma juh!!

    Jag hör av mig om söndag. Blir nog på fm eller runt middagstid.

    Ha de fint.

    Kram

    SvaraRadera