söndag 11 oktober 2009

Gaaaaaah,, jag blir galen på den här jäkla 2-årstrotsen som Leia kör med just nu.
Allt som ska göras under dagen blir en kamp och mitt tålamod är inte riktigt med mig längre käner jag.
Idag låste hon in sig på sitt rum (det satt tydligen en nyckel i hennes dörr) när vi bråkade och det är jag glad för, annars hade jag nog själv låst in mig någonstans!!
Dock blev det lite problem när vi skulle få upp dörren eftersom jag inte kunde stoppa in en nyckel om inte hon tog ut sin. Till slut lyckades jag iaf "guida" henne och dörren öppnades.

Nu sover hon äntligen men även det var en kamp som dock Riad fick ta...

Hoppas på en lugnare dag imorgon annars säger jag nog upp mig som mamma!!!

1 kommentar:

  1. Ojdå... Det hoppas jag verkligen inte... I så fall får jag ta ut Mormor dagar...Men Lotta det går över, jag lovar... Kramizz

    SvaraRadera