fredag 30 oktober 2009

"Dagens Leia"

Dagens Leia är inte riktigt dagens utan typ förra veckans...

Vi var hemma hos Leias kusin och där var även Leias farmor.
Vår superaktiva dotter klättrade i leksakskorgen när farmor skulle gå fram och ta bort henne. Då säger min lilla ängel (hahaha) med pekande finger:
-Rör mig inte!
Farmor närmar sig lite mer...
-Du rör mig inte sa jag!

Jäkligt trevlig tjej vi har, men vi behöver nog inte oroa oss för att hon inte kan ta hand om sig själv i framtiden ;-)

4 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj... En riktig liten biatch! Ja, de ska lära sig i tid

    SvaraRadera
  2. Barn e´härliga :O)
    Trevlig halloween helg och kram på er alla !

    SvaraRadera
  3. Du är ensam om att tro det ska jag säga dig =)

    SvaraRadera
  4. de e mosters tös det <3 måste lära sig i tid *saknar er*

    SvaraRadera