söndag 11 oktober 2009

Nära döden upplevelse...

Inatt var jag HELT säker på att jag var döende.
Jag vaknade med ordentlig magknip och fick ta mig in på toaletten. När jag väl kommit på plats så var det diarré maximum!!! Jag hade fortfarande mycket ont i magen men fick efter ett tag avsluta så att inte hela nattsömnen skulle försvinna.
Då händer det!!! Jag ska torka mig och hela papret är täckt med blod. Det är så mycket blod så ni förstår inte! Skräckslagen tittar jag ner i toaletten och det är är inget annat än blod där i! Snabbt torkar jag mig och ska precis springa in och väcka Riad när jag kommer på det....

Vi åt rödbetor till middag igår, hahahaha!

Plötsligt kände jag mig friskare och betydligt med levande ;-)

Annars var kvällen mycket trevligt med besök av alla grabbarna. Det blev middag, historier, skratt, korvar och snacks...ja och en fotbollsmatch, men det resultatet vill man bara glömma även om det enligt mig var Sveriges bästa match på lääääänge.

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Så jävla kul alltså. Som sagt, jag hade DÖTT!!

    Nä, jag har faktiskt ingen försäkring. Måste kolla upp det alltså. Hade du en?

    Kram

    SvaraRadera