torsdag 22 oktober 2009

Aj aj aj...

Jag har så sjukt jävla ont i min mun!!! Allra längst in i munnen, ända inne vid min visdomstand har jag får en stor grop i kinden och i denna grop är det en enorm och köttig förkylningsblåsa. Tanden ligger och skaver i gropen hela tiden och ikväll har jag knappt ens kunnat svälja eller prata. Jag har dessutom blivit öm i kinden, käken och ner en bra bit på halsen. Visst är det sjuuuukt synd om mig!!!

Idag har vi varit iväg och handlat inför vår Halloween-fest som vi ska ha för oss själva på lördag :-).

Vi passade på att slippa laga middag genom att äta på McDonalds. Leia och jag åt vars en Happy Meal och fick då två nya böcker. Tycker det är kanon att man får böcker istället för skitleksaker!


2 kommentarer:

  1. Stackars dig. ;o) Det är inte kul att ha så ont i munnen o halsen... Hoppas att det snart går över... Massor av kramar till dig <3

    SvaraRadera
  2. tycker också att det är kanon när de har bokveckor!!

    härlig blogg du har o härligt halloweenmys!

    SvaraRadera