söndag 26 september 2010

Viktresan

Så, idag har jag äntligen tagit mig tid att väga mig och jag har kommit en bra bit på vägen men har en del kvar att kämpa mot.

Funderade länge på om jag verkligen skulle lägga ut en bild på min förstörda mage.
Men va fan detta är verkligheten tjejer, för långt ifrån alla kan någonsin få en platt mage igen hur smal man än blir!

Startvikt: 72.2kg




Slutvikt: 88.2kg (1 vecka innan förlossning)




Nuvarande vikt: 76.9kg (-11.3 kg)




Nu har jag alltså 4,7kg kvar innan jag börjar kämpa mig ner till de 65 som jag vägde när jag blev gravid med Leia.

Sen är där ytterligare 5-8kg att ta av men jag kommer inte kämpa ihjäl mig för dessa. För mig finns det mycket viktigare saker att lägga tiden på än hets med träning, mat och kalorier!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. MEn du har ju kommit jättelångt redan!!! Ser bra ut!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. fan vad kul.. vi vägde samma innan vi blev gravida, hade samma slutvikt vid förlossning o startade på samma vikt vid kämpan neråt i kilona. jag började på mollys 1 månadsdag. har kommit ner 3kg, men denna veckan hade jag gått upp 1 igen :( fattar inte hur... tänker ju mig för vad jag äter. (undviker bara sött eftersom det inte ska gå för fort när man ammar...). kan kroppen ha ÄL trots man inte fått tbk mensen? känns som jag samlat på mig massa vätska denna veckan...
    min trivselvikt ligger också på 65, där kan jag ligga o ändå unna mig lite gott. vägde 61 när jag blev med Meja, men då tränade jag var dag o gick på GI. så det e inte lämpligt.
    Hur ska du ta dig ner? kan vi inte peppa varandra?? kan ju uppdatera varandra på måndagar på facebook? (hemligt då ;) ). så sporrar man varandra...
    kram och lycka till!

    SvaraRadera