fredag 24 september 2010

Bra presentstorlek.

Sedan Malcolm föddes har han fått massor av fina presenter som framför allt har innehållit kläder. Alla kläder han har fått har varit snygga grejer som jag absolut hade kunnat köpa själv vilket känns kul för då kommer plaggen att användas väl.

Idag när jag gick igenom högen han har gått så såg jag att allt utom ett par få undantag är strl62.

Vår lille tjockis är snart redo att påbörja denna storlek så jag hoppas verkligen att han stannar upp lite i växandet nu. Hur ska han annars hinna använda allt det fina han har fått?
Bl.à har han fått 8 par jeans/manchesterbyxor i denna storlek!

Vilken storlek tycker ni är den bästa att få presenter i (till nyfödd givetvis?)?
Och vilken storlek hade era barn lite längre?

Jag vill minnas att Leia hade 62 väldigt länge och hoppas att det bli samma för Malcolm.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Wihaa, de va byxorna från oss som var strl 68 va?
    Om jag minns rätt...:=)
    Tristan hade 62/68 och 68 längst!

    SvaraRadera
  2. Hm... Både Benjamin och Lyckeli växte ur 62 snabbt. Fyra, fem veckor hade de nog kläderna, men inte så mkt längre.

    SvaraRadera
  3. jag har för mig att Inez oxå hade 62 ganska länge... strl 50 är rätt onödigt att få... Det hade Max i två veckor ungefär. men 56 har han haft till nu (ca 10 veckor gammal)

    SvaraRadera