onsdag 29 september 2010

Det kommer någon gång.

Tiden rinner iväg och Malcolm är redan 5veckor. Men någon förlossningsberättelse har ni inte fått och det kommer dröja ytterligare ett tag.

Anledningen är att jag faktiskt inte kan skriva den just nu av olika anledningar.
Jag har ganska många luckor under förlossningen dels för att det blev lite utdraget och dels pga perioder med omänsklig smärta som gjorde att huvudet inte riktigt hängde med.
Dessutom finns det fortfarande saker med operationen som jag inte har en aning om alls.

Mina journaler är dock beställda och borde komma nu i veckan, och sen är det bara för mig att ploga igenom x antal sidor och börja bearbeta allt.

Så någon gång i framtiden kommer jag att dela den, men inte än...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar