onsdag 1 september 2010

Lite positivt...

Läkaren var här för en stund sedan och mina värden var redan bättre. Dock kan inte antibiotikan jag fått här hunnit påverka resultatet så infektionen var förmodligen redan på väg att bli bättre när jag kom in igår.

Läkaren tyckte att jag kunde åka hem idag om jag vill och fortsätta behandla hemma, och det tackade jag givetvis inte nej till!

Mitt blodvärde är däremot fortfarande jättedåligt och hade t.o.m fortsatt att gå ner lite sedan igår. Tror det låg på 82 idag så jag kommer få två påsar med blod innan jag får komma hem till Riad och barnen.

Kan säga att en anledning till att ni inte fått se några bilder på mig efter förlossningen är just pga mitt blodvärde. När jag ligger som sämst så är mina läppar nästan vita och alla fräknar borta. Jag påminner faktiskt om ett lik, verkligen.
Men det ska det bli ändring på nu, för nu ska allt vända till det bättre...!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Vad jag tycker synd om dig Lotta:( Hoppas att du snart blir böttre!

    1000
    Kramar
    /Susanne Haddouche

    SvaraRadera
  2. Oj, vad glad jag är för er skull. HoppAs att ni äntligen kan få börja att njuta tillsammans. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Det låter skönt!! Hem nu o kurera dig!! Kramkram Fine

    SvaraRadera
  4. självklart ska det gå åt det bättre hållet nu!!! Nu ska du få må bra och njuta av familjen, och er nya lille familjemedlem! många kramar (psst Johan undrade om vi ska ses i Thailand snart igen hehe, tyvärr har vi inte ekonomi till det just nu...)

    SvaraRadera