söndag 23 oktober 2011

Dålig natt, bra morgon.

Jag somnade på tok för sent igår och hann knappt mer än doppa rumpan i sängen förrän Malcolm började gnälla på sitt rum.
In och ge honom nappen, starta sovmusiken och klappa lite på rumpan.

Två timmar hann jag sova sen kom gallskriket och en flaska välling fick rädda mig!

6.40 var det dags igen och jag var absolut inte redo för att hålla morgon.
Jag tänkte att välling fick bli dagens frukost så att jag kunde få slumra några minuter till.

Klockan är nu 9.07 och han sover fortfarande!
Dock är ju Leia vaken sedan en dryg timme men hon vet att mamma behöver vila sig...

Idag står det ännu ett barnkalas på Leias schema.
För mig och Malcolm blir det till att åka till Asmundtorp och hämta allt överblivet från loppisen.
Hoppas folk har handlat massor så att man lätt hittar sina saker i högarna. Puh, ser inte fram emot detta!

Men det är ju en del dag kvar att loppisshoppa idag kl11-14 på folkets hus!

Frukost kanske??


Bild från gårdagens barnkalas. 3 barndomsvänner i ny föryngrad version!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar