söndag 9 oktober 2011

Buzzador - Vanish

Jag har under ett par veckor testat olika vanishprodukter via Buzzador.Bl.a har jag äntligen lyckats få bort oljefläckarna(???) från Leias jacka.
Denna jacka har tidigare tvättats som vanlig, men även med vanishpulver tillsammans med tvättmedel, helt utan resultat.
Nu gnuggade jag fläcken med Vanish Gel och tvättade sedan som vanligt och så här blev resultatet...

Före

Efter
Nästa projekt blir att försöka få rent vår beigea vagn men vanish soffa och matta spray som man inte behöver tvätta av i maskin efter.

Just nu har jag ännu en gång flera olika Buzzadorkampanjer igång och har anmält mig till 3st som jag håller tummarna för!
Är du inte redan med så tycker jag att du ska bli medlem nu! Man får prova massor av roliga och bra produkter/tjänster och även låta sina vänner ta del av kampanjen. Ni kan läsa mer här...

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är lottaplott):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lottaplott

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=lottaplott&lang=SE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar