torsdag 8 september 2011

Magsjuka, sömnbrist & sovmorgon!

Ja så där ser det ut hos oss idag!
Leia står för magsjukan.
Jag står för sömnbrist.
Malcolm står för sovmorgon.

Jag satt uppe och jobbade på tok för länge inatt så när Leia kom in till oss och bad om vatten kl4 var jag helt väck!
När hon kom in klagade hon även på magont och behövde gå på toa, men på det besöket hände inget alls. Så hon somnade om i vår säng.

Nästan 3timmar senare vaknar hon och säger att hon har ont i magen innan hon slänger sig över kanten och spyr ner hela vårt sovrumsgolv.
Det var helt enkelt bara att inse att morgonen hade startat och att det skulle bli en jobbig dag.

Leia och jag mös ner oss i soffan och hann ligga där ett tag innan det var dags för nästa omgång.
Detta var strax innan 8 och sedan dess har det varit lugnt! (peppar, peppar...)
Hon har t.o.m lyckats trycka i sig tre hela mackor, vilket aldrig händer, och hunnit be om Yoggi och cola (Cola blir det absolut inte!!!) och fortfarande håller allt sig på plats i magen.

För bara en liten stund sedan var jag upp hos Malcolm och japp han sover fortfarande, kl 9.50...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar