lördag 3 september 2011

Bättre sent än aldrig?

För lite mer än 1år sedan gick jag igenom en mycket komplicerad förlossning som slutade med ett fint och friskt barn och det är ju huvudsaken!
Tyvärr var inte jag lika frisk. Inte fin heller för den delen.
Dels så var det en del saker som jag kommer få leva mer resten av mitt liv och dels så fick jag klassisk barnsängsfeber och låg mycket sjuk i över en vecka.

Ganska snabbt beställde jag hem min förlossningsjournal för att kunna läsa, ta till mig och förstå lite mer vad som faktiskt hände.

Sen har det inte hänt så mycket mer. Jag tar fram och läser ibland och bearbetar på mitt egna lilla sätt men nu känner jag att det är dags att skriva ner min förlossningsberättelse på riktigt. Så den kommer här i bloggen framöver när jag känner mig helt redo.

Har läst tillbaka i bloggen en del och jag skrev visst inte så mycket om vad som igentligen hände och det är visserligen inte så viktigt nu i efterhand men jag vill ha det samlat i min "dagbok".

2 kommentarer:

  1. du är stark min vän, och ja jag tror det kan vara bra att skriva ner oxå och dela med sig. kan kännas bättre. du berörde ialla fall mig med din historia. kram

    SvaraRadera
  2. VAd tråkigt att det inte va så bra med dig... men det är nog viktigt att få veta!! MASSA KRAMAR!!!

    SvaraRadera