torsdag 15 september 2011

Dagarna rullar på

Tre mässmöten avklarade denna veckan, en del bättre än andra. Helt fantastiskt vilken skillnad det är på folk och folk. En del får man dra och dra för att få ur alla tjänster man är intresserade av medan en del direkt lägger fram ett genomtänkt förslag.
Det känns iaf hur kul som helst och inom snar framtid har vi ett komplett atal och pris till mässans utställare och då kan vi ta nästa steg i vårt arbete, spännande!

Veckorna fullständigt rusar iväg när man har mycket att göra och imorgon är det redan fredag, igen! Och nu är det bara 2½ veckor kvar tills vår lilla bebis börjar sin inskolning.
Just nu kan jag lägga mitt arbete efter R ledighet så Malcolm kommer bara vara på dagis 10h/vecka i oktober/november.
I december lär det bli mer då både jag och R jobbar på företag som har sina absolut största veckor under jul/nyår.
Vi får väl se hur mycket dagistid det kommer att bli därefter men R som är pappaledig på onsdagar börjar jobba heltid igen i Januari och jag kommer förhoppningsvis jobba betydligt mer jag också. Dock har R ett schema i nuläget som gör att det max blir 3 dagisdagar i veckan för barnen, men sånt där kan ju klart ändras.

Hur det än blir så kommer förändringarna förmodligen kännas ganska stora trots att dom är ganska små :-)

Lille pluttiskillen är snart stora dagiskillen

1 kommentar:

  1. Din nya text (typsnitt) är väldigt snyggt men svårläst...så du vet Kramar

    SvaraRadera