måndag 4 april 2011

Gråtig...

Ibland är Leia så söt att jag får ont i magen.

Hon är en dampig tjej med ett jäkla humör men hon har också det absolut största hjärta jag har stött på i mitt liv!
Leia bryr sig om alla och är väldigt noga med att alla ska vara med och ingen får känns sig utanför.

För några månader sedan såg hon "Charlottes web", den nya varianten, och började gråta helt hysteriskt på slutet.

Igår såg hon samma film fast den gamla tecknade klassikern.
När sluttexten kom så kom även tårarna som fullständigt sprutade åt alla håll.

Hon blir inte ledsen för att spindeln där utan för att grisen blir ledsen när spindelbebisarna lämnar honom.

Jag tycker detta är en mycket fin egenskap hos henne. Men det gör så ont i mig när jag ser att det riktig sorg och tårar som kommer av äkta smärta i henne.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Naw sötaste lilla Leia <3 man bara älskar henne <3

    SvaraRadera