lördag 16 april 2011

En barnledig morgon

Igår lämnade vi barnen hos mormor och morfar. Är bäst att "inskola" Malcolm eftersom dom ska sova där när jag lever galaliv i Stockholm.

Vi körde och handlade till våra fredagstacos, åt framför tvn och somnade i sängen till "Så ska det låta".

Imorse vaknade jag utsövd men låg kvar i sängen och kollade på gårdagens Big Brother.
Då kom jag plötsligt på att jag ju faktiskt är barnledig en lördag förmiddag och vad gör man då?

Man bokar snabbt som attan in sig på ett Zumba-pass och tigger skjuts att Jessica!

Halvvägs ut genom dörren kom jag på att jag inte ätit frukost.
In och rota i kylen...en halv avocado och två små bitar salami fick det bli.

Det gick inte så bra med så lite bränsle!
Nästa gång ska jag nog inte vara riktigt så spontan kanske.

Men tränat har jag gjort och ordentligt svettig blev jag så nu ska jag sova en stund till...eller inte.

Äta äta äta och sen ta buss/tåg ner till La för att hämta kidsen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar