torsdag 21 oktober 2010

No more snutte.

Malcolm somnade redan halv nio igår vilket är tidigt för en kille som brukar hålla sig vaken till kl tio.
Tyvärr höll jag mig vaken ett par timmar till. Att man aldrig lär sig!?

När jag hade sovit någon timme vaknade jag av att lillkillen hyperventilerade. Jag tittar ner i vaggan och ser att han har lagt snutten över huvudet och inte kan få bort den. Snacka om panik!

Efter detta sov han oroligt hela natten och vaknade varje gång han tappade nappen, hostade till eller pruttade.
Detta betyder att även jag vaknade till vid dessa tillfällen.
Hoppas att vi kan krypa ner i sängen lite senare när Leia är på dagis.


Så nu blir det no more snutte in da säng!!!

- from my iPhone

1 kommentar:

  1. Fy så obehagligt. Jag förstår att du blev skräckslagen... Kram

    SvaraRadera