torsdag 28 oktober 2010

Bästa leken!

Jag lider av beslutångest. Alltså LIDER verkligen!
Detta gör att min sambo aldrig vill shoppa tillsammans med mig.
Så idag kom han på en lek!

Jag fick 5minuter i varje affär och fick handla fritt, men när tiden var ute var jag tvungen att lämna butiken.

Nu hann vi knappt med några butiker eftersom vi passade på att ta en långfika då Malcolm somnade och vi blev "barnfria".
Men på KappAhl hann jag med en hel del och det var dessutom 50% på reapriset så billigt blev det också.

På 5minuter fick jag ihop följande...


Klänning och leggings till Leia



Tunika, tights och sjal till Leia



Leggings till L och byxor till M

Allt detta blev bara 250:- så jag fick massor för pengarna och slapp beslutångest (fann ingen tid för ångest!) plus att R slapp vara i affären längre än nödvändigt.
Alla nöjda och glada med andra ord.

En toppenrolig lek som jag kan tänka mig att leka varje vecka.

Under vår shoppingtur fick jag även med mig tre par vantar och en mössa till mig själv för endast 60:- totalt.


Vinteroutfit från Indiska.

- from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar