lördag 23 januari 2010

Världens bästa dotter...

Jag har nog fan världens bästa dotter, just precis nu iaf.
Det är lördagmorgon och klockan är åtta när Leia kommer insmygandes i min säng.
Åh, sovmorgon om man har en 2-åring tänker nog de flesta! Här hemma är det fortfarande ganska tidigt eftersom vi är lite morgontrötta (Riad har visserligen redan varit på jobb ett par timmar).

Leia har med sig sin Herr Nilsson-kudde och krypper upp till mig och ber om att få titta på Musse (playhouse Disney).
Jag sätter på hennes barnprogram och vi gosar båda ner oss under täcket.
När jag rullar över till hennes kudde för att mysa lite blir jag dock dissad! Leia puttar över mig till min sida igen och säger...
"så mamma, lägg du dig dä och sov! Natti natti"
...och så får jag en klapp på huvudet.

Hon förstår sin mammas bästa den där underbara dottern!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hon är ju bara för söt, lilla Leia. Wildas förebild helt klart =)

    SvaraRadera