lördag 23 januari 2010

Leia har shoppat!

Jag vann i julas ett presentkort på 500:- hos http://www.buffisbarnklader.se/ men har inte hunnit beställa förän idag.
Inte nog med att jag hade tur som vann, nu hade jag dessutom turen att hon REAr ut hela sin vinterkollektion för 50%, så nu kunde jag shoppa dubbelt så mycket!
Sidan innehåller massor av snygga hemmasydda, oftast färgglada, kläder som jag älskar!


Mina shoppingplaner grusades ganska snabbt då en viss liten fröken tyckte att det var hennes presentkort som HON skulle handla för. Tack och lov har hon oftast mycket bra smak så jag godkände hennes beställning och nu väntas kläderna komma om ca 2veckor.


Bilder på Leias shopping som endast kostade mig (läs Riad) 112,50 inkl frakt... (Bilderna kommer från http://www.buffisbarnklader.se/)


Klänning samma färgsättning som bilden


Body Svart/lila

Huvtröja samma färgsättning som bilden.

Heldress eller pyjamas svart/grå


1 kommentar:

  1. Så fina grejer ni beställde, hon har helt klart bra smak! ;)
    Sv: Oliver har storlek 92 vanligtvis på tröjor. kram

    SvaraRadera